4
А сада настављамо даље:
Управљање знањем
Управљање знањем је најопштији појам који се односи а људске ресурсе. Означава све аспекте менаџмента који се односе на рад, запошљавање, међуљудске односе и понашање људи у њиховој раној и стваралачкој активности. Савремени менаџмент људских ресурса култивише и унапређује односе, односно усклађује захтеве рада и особине запослених у циљу постизања оптималног учинка и задовољства запослених.
Организација која не може ускладити своје чланове најчешће пропада. Ако сви имају различите намере, колективна енергија групе ће се распршити и неће бити могуће да се уклопе и концентришу напори. Успешне комапније налазе начине да ове индивидуалне векторе усмере у корпоративном правцу охрабрујући личну иницијативу и развој.
Побољшање процеса и квалитета рада
Ово се сматра најсложенијом новом функцијом менаџмента, која због све веће конкуренције на тржишту производа и услуга добија све већи значај. Управљање процесима и квалитетом рада примарно се односи на квалитет производа и услуга, а потом и на целокупну организацију и управљање процесима рада. Стога се у новије време све више говори о потпуном или тоталном управљању квалитетом. Управљање квалитетом је у најужој вези са задовољством купаца, али и са задовољством и запослених. Само она организација која систематски негује и развија добру радну климу и односе према запосленима и сарадницима, може очекивати високи квалитет својих производа и услуга, чиме обезбеђује задовољство купаца и трајну стабилност пословног система.
Нема коментара:
Постави коментар